close
標題:

升中問題{觀塘區的中學}

發問:

升中問題 我{六年級,女生}想問一些關於升中問題。 我想選擇觀塘區的中學, 成績:五年級 上:4 A 3 B 1 C{體育} 下:4 A 4 B 名次:1-10{全級} 更新: 可否建議一些適合我的中學?

最佳解答:

我係觀塘區中學生.不如考慮下我既建議呀. 你所講你成績有4A啦,如果個4A係指你既主科既話,咁我覺得你可以選擇藍田聖paul or 觀塘聖cat.但係係2間入面我覺得聖cat可能會機會大d,因為你仲有3B1C同4B係度,所以我覺得你可以考慮下聖cat. 如果你唔想入女校既話,我會覺得順利天主教中學同觀塘官立中學都幾好呀.而且入既機會率應該更大.校風好,成績都好既呢2間. 總之你成績唔錯,選擇band1而你又心儀既中學啦~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我建議你選擇觀塘區的中學: 1. 藍田聖保祿中學 2. 聖傑靈女子中學 3. 觀塘官立中學 4. 順利天主教中學 I Hope Will Help You!!!|||||你ge成績咁好,我就建議你choose以下ge中學: 1.St.Paul 2.St.Cat 3.觀中(我讀哩間架'')/順天 4.蒙民偉 Hope I can help you!!!|||||觀塘區女生好英中推介 聖傑靈女子中學 觀塘官立中學 / 順利天主教中學
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()