close
標題:

我被騙了...破大話高手歡迎,麻煩大家也進來幫幫我...

發問:

希望大家耐心d聽我說...就在今晚,我到北角打波(籃球)那裡有一班人是我認識了一星期的(剛剛一星期)是經由一個在外認識了兩年,是輔警,介紹我認識這班朋友的.好了,入正題.我打波也不賴,打得不錯,打完後,便坐下談話.然後又去打波,如此下去.我跟一個人(A君)很好傾.打波打到一半, 我已經覺得他(A)常說大話了,但我只當他在說笑.我跟朋友說我覺得他常說大話,朋友已開玩笑般叫我不要信他,你說的十句中8-9句是大話.因為朋友開玩笑般說,我便也沒放在心上.以下是第二次談話.之後再寫第一次談話.我說: 哇!(指指B)他跳得很高呀!(B坐在我旁)A ... 顯示更多 希望大家耐心d聽我說... 就在今晚, 我到北角打波(籃球) 那裡有一班人是我認識了一星期的(剛剛一星期) 是經由一個在外認識了兩年,是輔警,介紹我認識這班朋友的. 好了,入正題. 我打波也不賴,打得不錯,打完後,便坐下談話.然後又去打波,如此下去. 我跟一個人(A君)很好傾. 打波打到一半, 我已經覺得他(A)常說大話了,但我只當他在說笑.我跟朋友說我覺得他常說大話,朋友已開玩笑般叫我不要信他,你說的十句中8-9句是大話.因為朋友開玩笑般說,我便也沒放在心上. 以下是第二次談話.之後再寫第一次談話. 我說: 哇!(指指B)他跳得很高呀!(B坐在我旁) A 他?他剛出來時跳高只有一厘米,而家先練到DIM到籃球架 我說: 下?真架?哇你點練架(我問B) 他(B)沒應我. 我說: 我試了很多方法都不行呢!拿,我試過......(說了一大輪) 說了一會後,他們兩都只在睇波,沒應我,我便不再作聲. 過了一會,A又說,你每天多練跳及多喝牛奶便成了. 我不疑有他,便說:下,喝奶可以跳高D? 他說: 當然啦,喝牛奶就得,鮮奶就不得了. 我 : 點解? 他 : 當然啦!鮮奶是豬''生''出來的嘛,不同牛奶. 我 : 下?豬都識生奶? 我沒注意所有人都沒作聲,只當其他人在睇波.現在想起才覺其他人都沒作聲,我現在也不知他們是沒作聲還是在睇波 大家不要笑我,他那時說得7情上面,聲音又很隱,很多都很真,不知怎樣說,總之就是真. 我信了. 我現在想起只覺自己很笨,覺得很好笑,又想哭. 他 : 硬係啦,鮮奶是豬''生''出來的嘛,牛奶吾同架. 第一次談話: 我見他和別人談話,便走過去. 他們在談他(A)的眼鏡. 我 : 而?做咩你有帶眼鏡GE? (他上星期已有帶了) 他朋友 (C): 當然,他左眼有散光,右眼有五百度近視,所以你見他沒帶眼鏡便不能射波. (我沒看過他不帶眼鏡射波,但我只信,沒懷疑.) 我順手接過他朋友拿著的眼鏡,(他朋友好像把眼鏡給我後,便走開了) 我試下帶,說 :我左眼沒近視 , 右眼有一百度近視 (我說的是真的) 我朋友(姐係一開始時說的那個輔警) , 走過來 , 說 : 係呀,你帶左他的眼鏡就會由睇吾到變到睇到,睇到變到睇吾到 (我已拿著他的眼鏡了) 我試下帶,合上左眼,但看得依然有點模糊,我那時又沒為意,也沒深入想過,便把眼鏡還給他.(我那時沒為意他在說謊,只是現在才想起,知道他說謊,因為如果他右眼有五百度,我只有一百度,我試帶時應該看得超清,但我那時沒為意,也沒懷疑便把眼鏡還他,走開了.) 那時我不知那副是只潛水鏡,不是眼鏡,事後,我朋友(當時一起''騙''我那個輔警)說:吾係呀嘛,你吾知果副係潛水鏡?你真係應該讀多D通識喇! 我不知怎說現在的感受. 我的感受當然不能用那短短數行字說哂,我是有很探的體會的,因為我整個打波過程有成兩個幾鍾. 朋友已不經意說了幾次他所有話都是大話. 朋友已不經意說了幾次我不能學(那時覺得有趣,便跟他''學'',但都不行,我太差了),因為他已說了大話廿幾年,一出世便說大話,我學不了. 為何我沒放在心上? 回家,回到家,洗澡,直到這一刻我的心都不平靜. 他說得太真了. 眼不眨.聲音隱,表情真,只是間中不是在看著我,在睇波.一切都太真了,真的很真.不知怎樣說. 後來,我才知道,原來這裡所有人,說的話也不是全真.除了一個我覺我他的話也許是真的,因為他較沈默. 還有另一個也十分沈默,只是直覺上我卻不大信他.我很強烈地認為,他也許也會騙人,但不騙我. 除了那兩個,其他的,大部分真實情度是70%-85%. 我的意思是,他們大部分時間也是說真話,只是間中一兩句大話. 最''強''的,便是騙我三次(跳高,潛水鏡,牛奶事件)那個了,他除了那二次談話都在說謊外,還有另一次談話,是---沒一句是真話,不是說笑,是沒一句是真話. 現在,就連他說我打波勁,我也不知是否真的. 我可以說,如果今晚我和他說了30句話,那麼,26句都是大話. 今天我總算是見過小小世面. 但我的心不再平靜了. 我覺得直到目前這一刻,我覺得我現在說的話都好像要考慮過,再說一個只有半真的話出來,不再有果句講果句. 打波前的我和打波後的我就像是兩個人. 但我不想這樣.因為我不想像''狼來了''的故事一樣,但我已變不回之前的我了. 我很苦惱. 大家點睇這事呢? 我真的想知,一個人在說大話時有那些破綻,那怕他是個老千,那怕他是個說謊高手,也會有丁點兒,丁點兒破綻吧? 一個人會怎樣說大話呢? 一個人說大話時,他會怎麼的呢? 說大話有咩''技巧''?我真的想知.因為出到來這個社會,我相信有更多人會說大話.也許,有些時候,我也需要說大話. 大家有咩資料提供? 我不想再被騙了,今晚的牛奶事件,我估我今生難忘.希望大家現在不是在笑我. 也歡迎大家留言,不過希望大家的留言能對我有實質性的幫助. 更新: candy21504 但係他話豬識生奶我印都信wor... 我真係好笨, 超級笨... 我個腦又轉得慢... 又吾識作野... 點好呀...有冇人可以救下我呀... 我想死...甘我都信... 真係好想撞頭埋牆...

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實對於我黎講 講大話並唔難 唔想比人睇你隻眼? 得 扮汁野好忙就得了 (其實睇眼冇咩用,真係識睇得出既人唔多,演技好少少都騙到人) 想個故仔有人信? 得 你固定左一個故事內容重複同咁多個人講就得 要講一個騙到人既大話並唔難 只要你捻野捻得快,有記性 大話配合到當中既 時 地 人 就係一個完美既大話 for example 好似我昨晚騙丫爸丫媽咁 其實我係去左同fd唱k 但我同佢講我同fd去茶餐廳食雪菜肉絲米之後走左去行街 佢地信架 第一 我係去佐敦,的確有茶餐廳既存在(其實邊度冇架) 第二 我fd真係唔係好富貴,茶餐廳夠平 第三 我中意食雪菜肉絲米 第四 我成日食飽飯就同fd行街 個大話係由習慣,地點同人物組成 講大話既重點係要令人地覺得你言之成理 你係點既人,中意做咩 識你既都會知 聽完你解釋之後人地會捻你點解會咁做 所以言之成理係好重要 仲有 講完你要記得你講過既大話 當然 好似我呢d問你食咩既記唔記都算啦- -'' 我認為講大話唔係唔得 要係用得岩先得 我唔想老豆老母知我去唱k 係因為佢地驚會比壞人搞到我(我成日鬧佢地都din架,邊有可能) 煩到爆 我講左大話就耳根清靜好多 好似你果d朋友咁用既 我勸你都係小心d 呢d人連朋友都可以出賣 仲有同你講多一樣野 唔好咁易信人 呢個世界好多壞人(其實我都算係XD) 真真正正對你好既 一生中唔會多過十隻手指頭 信人唔係唔得 但信之前要比果個人經過時間既洗禮 日久真係會見人心 希望你經過呢次之後真係有成長啦 2009-08-29 14:30:58 補充: 我唔係好識破大話> 2009-08-29 14:32:08 補充: 學左講大話唔好亂用 會乞人憎架 2009-09-04 19:53:39 補充: 冇人一天生就好聰明 仲有 個依家重點唔係你笨 係你易信人 記住 你交的「朋友」一日未對你付出真心 你都唔好完全信佢地 即使熟既都要留有「介」心 所謂黃皮樹了哥.... (唔識下半句既給我上網查!!) 你睇多d書啦 特別睇d故仔書學下點組織一個故仔 (對你作文都有用架XD) 睇多d,8多d 一有興趣既書,報紙d文同人地係網上post既文章你都要睇下 想學破大話就睇多d網上既(應該得掛-v-'') 總之你一睇到一些字/事物 就上網查下睇下 好似d花語丫果d 知左未必有用,但知左好過唔知! 仲有 佢地講d野 虛應一下就得架了

其他解答:

哈哈! 唔使担心. 人人長大嘅過情都係咁?啦! 不過有人緊張, 有人冇嘢, 唔當一回事啫. 中多幾次招, 你又識多D經驗啦! 漸漸地, 隨日子增長, 你就會百毒不侵喇! 重會照樣同人開玩笑添...放心啦! 唔通有朋友話.....好啦! 拜拜...第日去你度食飯.....咁真係黎咩! 講吓之馬. 聽你敘述出來, 純緒係閒談,吹吓水, 玩吓你咁啫! 唔係你蠢, 人人都試過. 絕對冇問題. 2009-09-11 12:24:58 補充: 但係他話豬識生奶我印都信wor... 我真係好笨, 超級笨... ___________ 我問你, 若果再有人咁樣話豬識生奶, 你會唔會信?? 呢D咪經一事, 長一智囉! 而家俾人整蠱愈多, 第時會愈醒目. 係好事. 2009-09-11 12:34:22 補充: 最後.....我話俾你知....豬真係識生奶嘅. 馬, 羊, 人, 鹿....凡係雌性嘅哺乳動物十之八都識生奶, 你冇信錯.|||||睇完呢篇野既感覺係: 估5到仲有d咁天真未受污染既人生存係呢個地球 我5知你幾多歲喇,如果你係over15既話, 只可以講你讀多d書,上多d yahoo知識吧... 回答番你既問題: 想睇穿人講大話可以睇下呢套劇:lie to me.(verycd有得down.http://www.verycd.com/) &睇多d呢方面既書. 好明顯d人只係係到搞gag, 可能你性格本來就係咁認真所以先信以為真吧... 同埋對於我黎講,就算俾人呃以上你所講既野, 我覺得都5係一個大問題.對你/我根本無實質傷害. 如果你話佢地傷害到你既心靈, 咁你就試下放開自己,搞多d gag, 做人無需太認真啊... 否則辛苦既只係你自己...就好似e家既你咁. 原諒他人等於原諒自己 take it easy!|||||一個人要講大話, 首先要信自己講的是正確(就算係假都一樣) 講大話都要用演技,就算係假都一樣當係真 要控制眼神直視對方,睇情況笑,尤其被人知道左果時, 當開玩笑,但不能太過火. 加上他(A君)可能同你講笑...... p.sA君一講完野,有無偷笑啊?
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()