close
標題:

葵青區有d咩band1中學

發問:

我宜家係六年級生,就讀係石離天主教小學,全級考20~30啦..又派左選校表(只係副本,正本未派),我可以選邊間? 有邊d中學係band1?我第一想入係保祿,第二係安柱,第三就伍若瑜..呢d中學既校風點? 更新: 哦..我明啦..因為我miss問了我..我宜家知點做啦..thx!!

最佳解答:

我可以選邊間?有邊d中學係band1? 你系米確定左你系band 1啦??系頭定尾? 頭可選: - 中華傳道會安柱中學 - 天主教母佑會蕭明中學 - 保祿六世書院 - 順德聯誼總會李兆基中學 - 聖公會林護紀念中學 尾可選: - 可風中學(嗇色園主辦) (荃灣) - 佛教善德英文中學 - 中華基督教會全完中學 (中中) 我第一想入係保祿,第二係安柱,第三就伍若瑜..呢d中學既校風點? 保祿同安柱系呢區都相當出名,而且成績都好個band1中學,校風方面當然好啦!!而伍若瑜系band2個中學,成績ok,唔會太差,校風都ok個。 你系米諗住選校個陣甘寫啊? 1)保祿 2)係安柱 3)伍若瑜 ?? 如果系ge我唔鼓勵你甘選。 因為頭兩間都系band1中學系好危險!! 若果保祿你不幸入唔到,甘安柱你亦一定入唔到,因為佢系英中,好多人選,早就系第一輪就滿,所以再落下伍若瑜入到ge機會率亦好微。 如果系我,我會甘選。 1)保祿 / 安柱 (系上你仲意邊間多地) 2)中華基督教會全完中學(呢間中中系比伍若瑜好架!!) 3)伍若瑜 以上意見只供參考,選擇是否還是要根據自己個成績而定,量力而為。

其他解答:

葵青區 band 1 乙部選校推介 (首 5 志願) 保祿六世書院 佛教善德英文中學 / 天主教母佑會蕭明中學 東華三院伍若瑜夫人紀念中學 東華三院陳兆民中學 石籬天主教中學|||||林護紀念中學 李兆基中學 都係band1|||||保祿~我係個到讀緊form2,雖然功課唔係好多,但係都唔錯...老師都好好人 安柱~就俾保祿難d,入的機會俾少 伍若瑜~就band1尾,如果你要入都ok|||||pope paul is not good. the study atmosphere is not think actually. If u wish to study in a girls school, you better choose the other one.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()