close
標題:

沙田區邊間 band 3 中學校風好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我的成績係 band 3 ,老師建議我填統一派位表的策略 :揀一間 band 2 的,其餘是校風好的 band 3 學校。老師只係講咗幾間 1.樂道 2.五育 3.朱敬文 4.馮堯敬,但冇講校風好與否?只係叫媽咪得閒去這幾閒學校門口留意吓咋。媽咪日日都要返工,掂請假呀! 請各位幫忙!(最好住喺及讀沙田區的朋友,唔熟咪亂答,害死人架!) 更新: 我下星期三(2/5)要交表啦!今日老師好隱晦咁,我才知係 band 3 ,媽咪同我都好着急呀!睇都睇唔切啦!請各位多多幫忙!

最佳解答:

我住沙田既 我會suggest陳震夏 雖然成績麻麻地但系校風真系得既 我之前有d小學同學好差 但系入到去兩年之後再見佢連粗口都唔講多句 我諗呢個應該可以擺頭3位 校風好d既話馮黃鳳亨都ok唔算好雜 青年會會系band2至band3 可以諗下 樂道我都同意系好既 另外基督書阮院都ok 五育聽講系幾雜 董之英都唔太好 朱敬文都可以既 其他就真系唔系太知喻唔好意思 不過提一提你 排位既時候頭4個都應該排一d你真系想入既好d既 到第五位就擺一個冇咁好 但系都接受到既落入 咁既話就算你搞珠個number唔好都唔會dun到你太後 我當年班主任就系咁叫我地排 我成績系全班一二果d(呂小) 所以擺左呂中呀果d起頭 然後放左梁文燕起第五-中中黎講叫做幾好既 結果放出黎我同另一個frd(通常我同佢系全班一二)都系咁擺梁文燕第五 就兩個一齊派左去果度囉 anyways總之記得第五第六位要搵間差少少既long一long 希望幫到你啦 gd luck=]

其他解答:

我會建議你讀: 1.黃鳳婷-band 2 2.覺光(聽講管得好嚴,女仔電髮都5得) 3.青年會(d人有好有壞,只要5理佢就嘜事都無) 4.基督(雖然成績較為差,但係d人起碼5會打人) 至於樂道,五育,朱敬文,生人勿近 由其朱敬文,因為個度係專教d好快出嚟做野嘅人|||||朱敬文,我都問緊,但有人同我講前兩日果度有學生打架,仲出埋報紙(都市日報/頭條日報),所以我揀梁文燕,難就難讀D,希望升到中四,因呢間中四比中三少一班。|||||suggest陳震夏 雖然成績麻麻地但系校風真系得既 我之前有d小學同學好差 但系入到去兩年之後再見佢連粗口都唔講多句 我諗呢個應該可以擺頭3位
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()