close
標題:

入讀九龍城區中學邊間較好?

發問:

本人我住何文田,讀緊陳瑞祺(小6),5年班d成績算唔錯(級第32),運動白痴,而家諗緊讀邊間好,何明華會督銀禧中學/華英中學/旅港開平商會中學/基督教女青年會丘佐榮中學/迦密中學,邊間校風比較好?band幾?以我條件邊間比較易入?唔該曬...邊間比較好...

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

陳瑞祺係何文田都係一間幾出名GE小學 你係陳瑞祺囉32名,, 我諗你一家係BAND 1生啦 個幾間都係BAND1中學 華英係E幾間最好 但又幾難入咖 不過我認為岩你 之後你可以選擇旅港開平商會中學/基督教女青年會丘佐榮中學 E 2間BANDING 一樣 之後迦密中學中學{BAND 1尾} 最後何明華會督銀禧中學{BAND 1尾-2頭}

其他解答:

我就讀華英中學, 當初選擇學校的時候 我都是選華英的 如果你派位入唔到華英的話,只要你有去面試的話 叩門的時候,學校會優先考慮 所以入華英都唔可以話好難 至於其他學校,我認為你可以試下旅港,旅港都係一間唔錯的學校,band 1頭至中到啦~ 你試下都無防 迦密你就唔好去試啦,因為佢收生的準則同其他學校好唔同,課外活動都佔三分一,除非你音樂方面好有才華或者服務方面好出色,如果唔係,試咗都入唔到 何防呢間又唔係特別好,旅港同華英的校風都比較好,我都希望你可以入到華英嫁! 比d心機啦! 努力!!|||||本人係旅港開平商會中學的學生!~~~校風勁好!其實同華英中學差唔多Band!!我係小六考全級(16)我都设得IN! 後來,我將佢放第一位,先派刮入去!!~~|||||你級考32都好邊wo!我建議你讀旅港開平商會中學啦!band1尾,聽人講都幾多課外活動 迦密中學呢就注重閲讀!band1中. 華英中學band1中,好難入,我去過interview.不過入5到 其餘2間5係好清楚,希望幫到你|||||華英中學(band1)校風勁好
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()