close
標題:

請問在香港哪裏有懂醫治近視的中醫?

發問:

我右眼200度近視,左眼有成300度,最近仲發現有成75度散光。雖然唔算好深,但係因為兩邊度數有一定差距(呢啲叫鴛鴦眼)所以唔理戴眼鏡或者con都會攰,我近排有去做激光嘅打算......不過我都知道做激光唔好,我又聽講有針灸醫近視嘅療法,但係唔知邊度有得睇?希望大家不吝相告,謝謝! 更新: 其實我呢排近視淺咗, 我以前鴛鴦眼嚴重啲, 右眼200左眼350。呢啲可能醫學上唔算鴛鴦眼, 亦好common, 但係戴眼鏡會搞到人攰呢個係真嘅, 不過多數人慣咗都唔多覺所以唔係問題。我只係覺得近視淺啲做起事上嚟舒服啲啫!我屋企人近視問題仲嚴重,如果個中醫醫唔到我去醫吓佢吔都好啊!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

建議你都係做激光吧啦,睇西醫都醫唔好對眼,更何妨睇中醫,近視老花係冇得醫架,唔好迷信針灸呀,中葯呀,對於激光,已經証實好多人減輕近視,你嘅度數又唔係深,唔好再左揀右揀,試吓呢樣試果樣,盞你到時埋怨個中醫.

其他解答:

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/article?qid=6910021300069 你拎個眼鏡出黎睇下 係未咁|||||中西醫是無法用藥医好近視,大部份近視成因是眼球生長(視軸)太長或角膜弧度變異引起的. 眼鏡contacts lenses and lasik是最佳方法,無謂浪費金錢. 眼攰原因很多 1)驗光不準--沒有驗出散光而把近視配深,你在問題說近視淺了即是可能以前處方有問題. 2)眼muscles 不平衡- 眼球看近需向內轉入,如果eye muscles 唔夠力亦會眼攰. 3)眼鏡焦点不準確,近工作或閱讀時太長.(能每二十分鐘閉目二十秒休息最好) 4)若果你年紀近四+,可能是有老花眼. 最重要是要找一個有heart的optometrist,自然幫你找出是那一個原因. 令外想近視不容易加深就是戴 rigid gas permeable contact lenses.多做運動和小吃高糖份的食物.|||||我左眼375,右眼175,一樣係75度散光,鴛鴦多你一倍都無話戴眼鏡會攰,我還是文職全日對電腦呢 係唔係你配眼鏡配得差咋?
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()