close
標題:

選沙田區中學

發問:

很困擾, 不知道要怎樣選合適的中學 小女暫時在2次呈分試中是band 1 級別, 明年初就要選2間中學, 不知如何選擇, 請各位給我一些參考意見 心儀中學有(排名不分先後) 沙田崇真蘇淅公學沙田循道沙官曾肇添培道 更新: 除中文及術科外(B級), 全部都是A的成績. 約全級頭20名 更新 2: 不是培道, 應該是培英, 她就讀於東華三院的小學 更新 3: 想問以上學校d 校風如何? 會去參觀學校開放日, 都會留意一下d學生的行為舉止

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

崇真較注重音樂藝術,合女孩子,校風很好.快搬新校舍,交通方便 沙官較自由開放,好動的較合; 曾肇添聽說功課壓力較大; 蘇淅中文用普通話授課 6,應為培英. 如喜歡讀書的,建議選沙崇,曾肇添

其他解答:

我個人就建議沙官啦~ 其實沙官真係唔錯, 課外活動又多, F.1既功課唔算多, 讀書方面唔算大壓力, 只要合格,就可以升班啦, 學習既環境又優靜喎! 加上學校既校風優良, 我就真係覺得幾好~ 我唔係賣花讚花香, 我而家都係沙官讀緊F.1, 以前小學都係東華三院嫁! 不過最重要係你囡囡鐘意, 如果唔係佢會讀得唔開心嫁! 以你囡囡咁好既成績, 一定入到沙官! 沙官係一間好中學, 成績好就街知巷聞, 以佢咁好成績, 就緊係簡一d以學業為主既學校啦, 咁就唔會曬左你囡囡一個咁好既人才!|||||其實我覺得全級如果都有頭20名` 就唔駛太擔心啦=] 我自已就讀曾肇添既`都幾易入的` 而且我覺得曾肇添都係讀得書既{我唔係讚自已} 另外蘇淅公學都好易入嫁炸! 唔駛太擔心啦^^ 個人就唔係太中2培道,沙田崇真and蘇淅公學啦` 聽d fd講沙田崇真d野其實好易-v- 另外你可以去下你心儀既學校度睇下d學生點呀` 希望幫度你啦`其真係唔駛擔心咁多` 好易入嫁炸` 何況佢咁叻=] 2009-11-30 21:45:27 補充: 曾肇添form.1設有1人1運動` 而form.2有1人1藝術=]|||||培道?未聽過依間係band1,所以都係唔好搵 曾肇添其實好易入, 你不仿試試 但係我就唔係幾鐘意曾肇添. 沙官都ok~ 唔係太多人搵 沙田崇真&蘇淅公學 屬於band1中, 但蘇淅都唔係咁易(面試果部分) 沙田循道搭車就唔係咁方便 p.s.我又唔知你係咩小學, 所以好難判斷...... 2009-11-28 13:23:37 補充: 哦...原來係培英....... 依一間都OK GE........ 其實你搵果幾間學校都OK, 我認為你首先要考慮一下交通和膳食安排, 因為好似沙田循道,你如果住得遠D的話, 就要早D起床..... 如果係我,我會搵沙田崇真和沙官, 因為果二間中學在音樂方面的成就都唔錯. 培英就一定有一人一樂器依一個計劃, 你如果想入最好就學定一樣樂器啦. 2009-12-01 18:15:30 補充: 我識一d沙官同曾肇添的人, 佢地狂講粗口lo.............. 2009-12-01 18:16:11 補充: 沙官都唔係好勁!~
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()