close
標題:

salon急問 俾d意見

發問:

今日果miss介紹左間salon俾我 係中環 我上綱睇過間salon 不過間salon好高級 閒閒地電個髮要$1100 up 洗剪吹$300up 咁高當 我驚做唔來... 依家5050 都唔知去唔去好 希望你地盡量俾d意見我thx . . . 更新: 我意思係個miss介紹我去果度做work 唔係自己去整頭

最佳解答:

如果你本身對呢行有心有興趣 , 高級salon所學的技能 是較一般cheap髮型屋"正統" 很多 , 不過此類的salon對junior的 言行舉止比較嚴及學師時間比較長 , 約至少3年 , 但salon客路比 較高卡士D , 你自己想想如你日後學滿師後要對住D白領闊太 , 還是係髮型屋成日對住D師奶/阿伯 , 我本人於十年前也做過此行 , 我覺得你應該去試一試 , 以下salon VS 普通髮型屋 洗頭 = salon 會教埋頭部按摩 , 高級客人比D貼士會多D , 做洗頭都是十蚊八蚊個 , JUNIOR 人工少 , 貼士幫補很重要 , 如按我舒服 , 日後還會指明要你幫佢洗頭 , 今日洗頭 , 到你做到 髲型師後便會轉為你的客人 . 染髲 = salon 染髮會step by step , 有系統 , 會因應每個客的髲質去 控制時間或分段去上染料 , cheap 髲型屋會教你一次過上哂染料 , 學的是完全兩回時 , 學壞師 , 日後只會於cheap 髲型屋做死一世. 埋論 = salon 會教髲質埋論 , 如每條頭髮的結構 , 什麼是磷狀表層 , 什麼是鎖鏈 , 正統的知識對你日後幫助很大 , 因做此行一定要比人 覺得你是專業 . 剪髲 = salon 教的hair cut會注重髲型層次感 , 成個剪髲過程只會 用教剪 , 很少用電剪或剃刀 , cheap 髲型屋因"那西" , 用電剪或剃刀 剪髲時間短 , 剪後吹完頭都好似好靚 , 但過了一個星期後D頭髮會飛 起哂 , 因如剪得好的話 , 頭髮就算不吹頭都會好容易打理的 . 你橫豎都係做 , 當然是去做salon啦 , 無謂花時間去不太正統的地方 學壞師..........祝你好運

其他解答:

大台中按摩04-23825322 安全,舒適個人套房配合度高互動好~ 地址:台中市南屯區五權西路 預約時間:中午13:00~晚上24:00 消費說明:1500元110分|||||中環高級salon.........有好有壞囉 好處:有較大發展空間,學到既較正規,多d機會接觸到d有錢人,有多d射波 壞處:要求高,對員工外表.談吐都好講究,人事關係好複雜,會成日比人插-.- 做高級salon要肯挨肯蝕底,又要識轉識講野......雖然人工會多d,但唔係個個受得住 如果你真係對呢行有興趣,決心要做髮型師既,咁不防去試下見|||||你去吧 唔係你的頭髮好多野架啦|||||我去過~幾好架~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()