close
標題:

我會入到咩中學呢?

發問:

本人小6. 以下係我既成績: 第一次呈分,, 中b 英a 數a 常a music a art c 第二次呈分,, 中a 英a 數a 常a music b art b 我有學業優異獎同品行獎,有冇幫助? 我讀馬主風. 想入band1頭至中既學校. 我仲有d田徑既獎項[1銅,2錫] 我適合邊間呢?[唔會有太大壓力] 曾肇添 林x謀 沙循 聖羅撒 如果有咩好介紹都講講啦!thx a lot.

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實你成績都可以入讀BAND1 學校的` 老實說,大唔大壓力好視乎個人的情緒智商,較為主觀, 冇話邊間學校特別令學生感到大壓力! 不過你要考慮,面對個個都咁叻O既同學,你會唔會面對到挫敗呢(分數上)? 我覺得林裘謀、沙祟、聖心、林漢光、蘇浙等BAND1學校 呢幾間唔係沙田區最TOP O既BAND1學校, 但可能會適合你多D。面對可能只係同你差唔多O既中上成績同學 令你對自己O既信心會好過去沙官、曾肇添等強校。

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yahootwi.web31.eyweb.cn/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536|||||我個人認為, 以你的優良成績來說, 如果你不想太大壓力的話, Band 1 頭的中學則不要選擇, 所以呂明才、曾肇添和沙官都不用考慮, 我建議你可以選擇林裘謀、沙循和林漢光, 至於聖羅撒因為是女校, 為了將來容易適應大學及社會的群體生活, 男女校會較女校或男校較佳的. **本人有子女在沙田區中學讀書的經驗之談.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()