close
標題:

升中選校(葵青區)

發問:

小弟是小五學生全級第81/196(不過時高時低)中文:B英文:A數學:A常識:A普:A音:A視藝:B操行:A平均:A唔知有咩學校適合我?(葵青區)本人女生另外我想問有關e幾間中學ge資料band幾?我適合中文中學or英文中學?適合我嗎?*聖公會林護紀念中學*保良局八三年總理中學*樂善堂顧超文中學*順德聯誼總會李兆基中學*東華三院伍若瑜夫人紀念中學*佛教善德英文中學還有甚麼中學適合我?我是組長and管樂團 顯示更多 小弟是小五學生 全級第81/196(不過時高時低) 中文:B 英文:A 數學:A 常識:A 普:A 音:A 視藝:B 操行:A 平均:A 唔知有咩學校適合我?(葵青區) 本人女生 另外我想問有關e幾間中學ge資料 band幾? 我適合中文中學or英文中學? 適合我嗎? *聖公會林護紀念中學 *保良局八三年總理中學 *樂善堂顧超文中學 *順德聯誼總會李兆基中學 *東華三院伍若瑜夫人紀念中學 *佛教善德英文中學 還有甚麼中學適合我? 我是組長and管樂團

最佳解答:

你大約band1尾至band2頭 如果你入英文中學 除時讀到你一舊雲 讀英文中學係威...但你都要明到 先發揮到自己專長 全部講英文...明D唔明D 望住對面果個做乜就做乜 咁樣讀會好成績咩?? 你不如入中文中學喇 中文中學係易讀D 起碼明老師想乜 我有好多朋友入左英文中學之後...讀到完全唔掂... 仲有你而家小五...未到小六 努力讀書先唸喇 話唔定 你最後果兩次呈分試絕地番身都唔定 到時唔洗左唸右唸 最top就OK

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

自從失戀後,看到路上成雙成對,就格外放閃,嘴巴瀟灑說只是少一個人來愛,但不可否認還是希望可以多多認識新的朋友, 往認真爬文3個月以上,終於找到隱藏在網路中,傳說中的李姐, 在今年3月初就預約來找,果然是口碑相傳,不做廣告的,我排第3次就遇到雙方非常有感覺的,目前是暫停排約, 李姐那邊可以暫停排約1次,會員時間可以展延拉長時間,也在這段時間可以觀察對方. 推薦給有需要的朋友參考
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()