close
標題:

關於升中六..........搵學校(北區&大埔區)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問如果我預計自己今年會考有10至13分(文科) 我住北區 我想問我讀唔讀到上官或粉官既中六????? 另外我想問d個成績大埔鄉議局中學同李興貴收唔收我???? 仲有,如果用校風黎計,上官、粉官、李興貴同鄉議局,邊間會好d???? (雖然佢地都係band3) 你地會建議我choose邊間???? 大埔仲有冇d band3學校但係成績好d????? 更新: 我淨係知萬慈係最差 更新 2: wiinghamn你講得好岩 但係我想知如果我有13分(如果) 咁我係屬於第四階段 咩大埔會仲有位咩???

最佳解答:

去年的情況是北區聯招中心全部中學滿額, 但大埔聯招中心還有很多學位。 今年不妨早些到大埔,不要在北區浪費時間。 早些了解一下大埔的學校: http://tp.joints6.hkedcity.net/ 2010-08-02 23:15:32 補充: 以往大埔在第4階段仍會有5間學校有位,包括大光、慈航、慧遠、李興貴、馮梁結。 不過13分升到大學機會很低,不妨考慮讀新高中二。

其他解答:

band3學校...大埔萬慈中學會好D...
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()