close
標題:

聖傑靈&觀塘官中(20)

發問:

我今年中2,讀緊寧波公學,想轉band 1 我想問下如果轉,,聖傑靈同觀塘官中邊間會好d? (最好有比較) 又或者讀觀塘附近邊間都得?? 我係依家間學校成績算中上,, 邊間學校會好d?? 更新: 可唔可以加少少比較?? 仲有順利天主教,,得唔得??又或者其他建議... 我中一全年全班都係第2,,全級第4左右,, 中二上學期全班第1,,全級都係第1,,2...

最佳解答:

我係觀塘區英中生,,可話答到你個問題~~ 你而家成績都唔錯既~~ 聖傑靈同觀中其實係聖cat勁d既~~ 但係你要諗下自己中2女校or男女校多d囉!! 其實寧波公都係band2中至中上咁左右~~ 我覺得你未必入到聖cat,, 但係觀中又好似唔收轉校生~~ 不過你都可以試下既~~因為我只係有fd讀觀中話我知~~ 至於順天,,你都可以試下既~~ 順天同觀中係差唔多既中學~~ 如果你唔想讀英中,,不妨讀中中~~ 其實蒙民偉都ok~~因為呢間而家係中中,, 但係聽講遲d會轉做英中,, 如果你都想有一個過渡期~~ 選呢間都ok~~係男女校~~

其他解答:

我認為以成績來說, 觀塘官中會比較適合你。 p.s 觀中而家冇位喎...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()