close
標題:

想問觀塘區邊間風水準?

發問:

最近剛剛買左匯景花園 住左半年左右 好多野都唔順景 之前舊樓時都有睇風水 想揾師傳睇下新單位 有無人有介紹???

最佳解答:

我建議你揾天行閣,佢地兩父子都係做玄學師傅既,四代都係風水師。我之前係淘大住,有年新年過後開始樣樣都唔得,揾佢睇完,佢話啲方位變左位,剛剛比啲煞打到應一應,同我放左啲擺設,果然漸漸無事。之後我年年都揾佢。你打比佢地呀:24531303李師傅。www.mastertin.com

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你睇下我個blog "免費家居風水斷事" http://fengshuieight.blogspot.com/ 你可以給之前住的屋的floor plan 給我, 斷事準才說吧|||||If you want , I will suggest you to find Master Chan , I think he is the best . His phone no. 6771 1489 (in Shau Kei Wan) . I also find him . Now I work in Macau better than before !
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()