close
標題:

想搵凌晨part time (我未滿18)

發問:

我日頭有份正職 .. 但因為其實搵得唔多 , 想半夜搵多份part time幫補下 .. 1個星期反3-5晚都okay 時間大約係00:00開始 (因為份正職時間都唔穩定) 如果7-11, circle-k, 惠康, 十大果D .. (7-11我只係上網填左表, 惠康同十大放假去問問..) 唔知大家有無咩建議 最好有埋見工方法 等等 * 油尖旺區, 太子, 深水埗, 長沙灣, 大埔太和區 * 更新: 我未夠18歲, 有D工唔可以反, 同埋我係女仔, 希望搵倒因為好急!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你好,我唔係想嚇你,但7-11真係唔係錦好做,特別係你新來的,d人一定’拾’你,咩鬼野都叫曬你做,做你唔死,都做到你殘,加上你又係做part-time的,佢點會善待你啊,現在通街都係學生find暑期工,你做唔黎大可以請過第2個 搬貨是必然的,而且d人是不會幫你,更加唔會因為你是女仔,生得細粒而有優待,佢地最多只會講聲叫你小心d,除了”上水”外,有時要拉凍倉,拆貨,搬報紙雜誌....即係體力勞動工作,仲要洗o野,如汽水機,雪櫃....唉!最慘都唔係lid而係d同事真係好賤,特別係d做得較耐的同事,成日恃老賣老,唔做野企嚮度都算la,仲要哩樣個樣,其實現在findparttime都唔係好難的,我覺得你要體定d,況且7-11人工又唔係高,得個$20個鐘,我建議你去m記做好過la,聽講現在加了價,有$20個鐘,但工作無錦辛苦囉,最小d人好d,較易相處

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()