標題:

觀塘區選校升中 ~ band 2-3

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個仔讀緊樂華天主教今年小六,成績一直唔理想(英數一直都唔合格廿三十左右,中常就70-80左右,其他都係平平,操行B~C),佢冇參加任何課外活動,只在後參加制服團隊(因為我要返工,唔放心,怕佢自己會周圍去,平日放學比佢返補習班,但冇咩幫助=__=)佢到目前黎講都好彩唔壞囉,仲幾小朋友...放假多數玩遊戲機同跟我地行街等,但就唔多溫習囉!要升中,我十分迷茫,我唔知點好...未有機會問老師!成績表亦冇講名次,佢係band ????你根據上面既資料認定/估計呢?你話佢可以選擇邊d學校? band 2... 顯示更多 我個仔讀緊樂華天主教今年小六,成績一直唔理想(英數一直都唔合格廿三十左右,中常就70-80左右,其他都係平平,操行B~C),佢冇參加任何課外活動,只在後參加制服團隊(因為我要返工,唔放心,怕佢自己會周圍去,平日放學比佢返補習班,但冇咩幫助=__=)佢到目前黎講都好彩唔壞囉,仲幾小朋友...放假多數玩遊戲機同跟我地行街等,但就唔多溫習囉!要升中,我十分迷茫,我唔知點好...未有機會問老師! 成績表亦冇講名次,佢係band ????你根據上面既資料認定/估計呢? 你話佢可以選擇邊d學校? band 2 得唔得?邊3/幾間放頭3-5個志願? 例如寧波,羅陳楚思......等(請加以說明) 如/仲有其他校風好既中學,可否提供詳加說明 (唔要copy例如d學校website資料,想要經驗/觀察等自己分析資料,好重要!!) 我應該點揀選校,我知佢成績唔得,所以我十分注重校風! 請大家幫忙比意見選校,有咩可能性/合適學校介紹?我要點填選?(最好詳加說明) 另一方面,有邊間係唔會放學生外出午餐(好重要,因為我好擔心佢會學壞!) 請大家幫下手,(如果有學生提供意見亦歡迎,因為可能會更了解及經驗之談), 謝謝!

最佳解答:

觀塘區 BAND 2中和尾成績和校風好中學 中華基督教會基智中學 寧波第二中學 五邑司徒浩中學 寧波公學 香港道教聯合會青松中學

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()