標題:

我個BB有時候會訓訓下突然間喊得好大聲, 請問係咩原因?

發問:

我個BB有時候會訓訓下突然間喊得好大聲, 請問係咩原因同有咩辦法令佢唔會咁樣呢?另外佢都會經常訓訓下"責"一"責", 就算有人抱怇都會, 同埋抱佢既時候拍佢PATPAT佢D手手腳腳都會跳, 點解呢? 佢又唔鐘意訓床, 但我又真係無可能成日抱住佢. 更新: 我BB未有一個月, 應該唔會發夢住, 亦無人同佢玩得癲. 咁佢咁細個可唔可以食保嬰丹?

最佳解答:

你千萬不要比BB食保嬰丹,BB太細個喇,至少超過6個月才可以,始終含有中藥成份,開奶茶亦是. BB剛剛出生 ,欠缺安全感.BB一向於子宮生活,所以吾習慣. 你可試試用毛巾OR包被,好似E院般,包實BB,他會覺得有安全感,無甘驚. 至於BB責一責的情況,我女兒年初出世時也是這樣,但大大下...約兩個月左右又無左.初生BB多數也有這情況的,不用擔心,正常架.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

訓訓下喊得好大聲係佢發夢同埋照顧 bb嘅人同佢玩得癲,所以訓得入睡就會咁,d保嬰丹佢食啦!!一星期一支...bb都會咁!!放心,冇問題?!! 2009-08-11 11:43:23 補充: 咁就唔食得保嬰丹啦!!!如果一個月都未夠有 lee d 情況.都冇問題.你試下拍佢個陣拍輕手d,手抱"暗"佢訓一陣然後放佢落牀用d"林"d嘅咕?放係佢心口上面,有安全感,
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()