標題:

圍住唇邊好多粉刺

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我圍住唇邊好多粉刺定突左細細舊 的 咩原因咩病?? thanks

最佳解答:

應該係腸胃有問題, 如果唔嚴重 解決方法 : 1. 唔好食煎炸食物 , 辛辣食物 , 朱古力及咖啡奶茶等等...... 2. 多飲開水 3. 保持每天定時有大便 4. 每天早午晚用蘆薈或草本天然潔面啫喱洗面, 包你有意想不到的效果 , 千萬不要用含有酒精或梘性的清潔產品 , 因為會破壞皮膚的天然保護膜 , 就會生得更多痘痘 ka 啦 ! 如果唔明 , 或者好嚴重就call 我啦 ! 因為要詳細了解你嘅情形先至可以對症下藥, 因為我係一個有三十幾年經驗嘅皮膚生理嘅美容導師 , 我唔想隨便答錯你 電話 : 23344490

其他解答:

您好, 我也遇到過類似的情況, 我建議您多了解學習一些臉部護理,身體護理,頭發護理以及化妝的小技巧。這里是一個很不錯的網站。 http://www.hongkongbeauty.info 祝您好運!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()