標題:

我想學跳舞

發問:

我想學果d比較有女人味d既,,係咪叫做girl's hip hop? 大概冰樹會比較好,,?最好油尖旺區,, 我係知識+都搵到一d,,但係我真係吾知冰間好,, ones to watch bcdc studio danz

最佳解答:

Girl Hip-hop 比較柔些, 適合女仕。 1 ) 香港政府康体處有很多課程, 又平又很「基礎性」, ヱ聯會也有這些課程,都值得試。不過現在報名可能太遲。 可上網址看-----www.lcsd.gov.hk/leisurelink 2) 較出名教 jazz有在尖沙咀的 infinity, 旺角的 Sodance, BcDC,城市當代, 演藝學院和小西院YMCA等他們都有專業導師。 收費演藝最貴, 其他學校學生有折扣約$65 至$80 一課, 視乎你一次交多少 堂學費。交得多堂學費會平些。INFINITY, SODANCE AND BCDC 我都有朋友在那裏學過。大家環境都好, INFINITY 費用合理些 但學生較多, Sodance 較平, 有 8 折,學生少些較易看老師, 三間都專業, Bcdc 就最近加價。 3) 可以同時學二間不同的學校,另外可學基礎体操, 中國香港体操 總會辨的體操班很專業, 全港唯一一個專業教体操的機構, 跳Jazz 有些体操基礎會跳得好些。可到此網看看 www.gahk.org.hk

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

hip hop jazz啦. 多女仔跳. 跳起上泥又正.(女仔) 其實依家好多教跳舞都吾駛錢. 只要你上網搵下邊度有人跳呢d 你自去去果度.問下人.叫人教下你. 好過自己晒錢.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()