標題:

區隊係唔係好易入架咋?(u20)

發問:

我70公斤到啦 平時都有入校隊既.. 暑假都會入足球訓練班 我想入葵青...區隊... 唔知得唔得?? 唔知有無人可以答到我 更新: 如果我係今年既暑假入足總果d足球訓練..機會會唔會大好多呀?? 叫呀sir帶我呀??

最佳解答:

我今年都有參加呀!! 我識葵青區隊(女子隊)d人架 據我所知,如果你係想入葵青區隊通常要有人帶入去好d囉 如果你今年暑假有報既話,你就做好d,因為有d教練係葵青d人,佢會帶人入去踢架 (注意:我只係講緊女葵青區隊,男既話我就唔知啦)

其他解答:

唔算好容易,因為要你勁先得,但係你識個教練,機會會大好多。 2007-06-14 18:57:57 補充: 唔算好容易,因為要你勁先得,但係你識個教練,入的機會會大好多|||||係架...好差都得....有錢就得

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()