標題:

上環到太古既通宵小巴

發問:

我想問下有冇小巴或者巴士由上環到太古,係要通宵線(五點左右仲有冇車) 我係上環永安中心上車,佢地停唔停站? 更新: 我都睇過小巴同巴士~ 但係小巴佢係唔係維德廣場度行番出去干諾道中就有 如果係咁,我唸我會搭小巴,我唸應該快d去到太古 更新 2: 真係唔該哂~ 我會睇下d小巴係行邊度

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你可以在德輔道中維德廣場撘通霄巴士 N8X ,又或者行出去干諾道中撘通霄的紅色小巴 ( 從西環途經中環往筲箕灣 ),不過兩者都是在康山一帶落車,如果你真的要到太古的話,你就要自己行入太古啦!希望幫到你! http://www.nwstbus.com.hk/routes/routeinfo.aspx?intLangID=2&searchtype=1&daytime=3&route=N8X&routetype=N&company=5 2010-04-08 18:39:07 補充: 基本上,十二點後在小巴來說,都已經係完全無噤區 ( 有都照停車上落客),如果你覺得唔 ok 的話,就行番過信德中心出面的巴士站等啦!一定有人停俾你!謹記,半夜小心過馬路呀! P.S. 可能誤會你去太古城,不過...方向都係一樣,撘車都係一樣,希望幫到你! 2010-04-12 22:43:45 補充: 小巴係由西區,行到干諾道中,經信德中心,交易廣場,直到金鐘!

其他解答:

應該沒小巴或者巴士,
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()