標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我月經情況好古怪

發問:

問題1 我d月經 比以前古怪左好多 頭1-2日 會好少 第3-4日會好多 跟住大約第5日到會停 第6日又有返小小 問題2 我以前都會覺得到係月經時會排出旦旦 (因為會排出一舊大約有1蚊size血塊) 但係最近 就好似只有2mm o既血塊 以上2個情況 請問 我係唔係患左乜病呀??? 感謝回覆!!!!

最佳解答:

以上第一個問題請放心....好正常 , 不過第二個問題一定快D打電話去家計會, 同姑娘約時間見醫生,一定好專業教妳的...不如打去荃灣區個間家計會... d姑娘好好Tel : 2742 8183 辦公時間,星期一至五(9 : 00am - 8 : 00pm) 快d呀....千萬唔好拖....開心人敬上

其他解答:

我可以話你知.;.......... 你絕對冇問題"" 第一:你個個問題一係正常架""係月經黎都會有咁既現像 第二:其實月經血冇正確既數量...所有個個大小係冇問題既""
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()