標題:

關於報讀夜校!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我絕學已有6~7年 我的最高學歷係中四 中五都冇 而家想報讀夜校 希望能夠攞到中五程度 咁想問吓 (1)如果要重讀中四有咩要求呢? (2)其實夜校的課程是怎樣的呢 係唔係每晚只得幾個鐘上堂? 係的話每晚可以上到幾多堂? (3)科目同日校有冇唔同?(例如可否選擇文理商科?還是只會主修中英數呢?) 真係唔好意思 因為小弟真係冇讀書好耐 煩請高人為小弟解答 更新: 仲有 我係住屯門區 想知有邊間中學係可以報讀夜校 唔該~~~

最佳解答:

如果你已讀過中四, 又有全職工作經驗, 夜校收你應無問題. 夜校如開齊中四五文理商班, 就必修中英數, 每星期兩堂; 選修科如phy, chem, bio. a math, econ, commerce, account, geog, 中史等, 每週一堂. 由於必須有最少5科及最多7科, 必須上中英數, 再加2科至4科. 一晚有兩堂; 通常6:30或6:45開始第一堂, 8:00小息; 10或15分鐘小息後, 再上第2堂. 屯門區應該只有呂祥光開齊文理商; 但仍否收生則要致電問.

其他解答:

HELLO.. 我而家讀緊呀.. 想同你分享下我的experience.. 其實好似日校的濃縮版呀.. 辛苦呀..返工同返學 你如果想讀可以打聽下..而家都有evening school 1)有中3程度 2) 日校的濃縮版 3 hrs 6 lesson 3)無
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()