close
標題:

急急···想轉校~

發問:

我系一間band2中至尾既中中(form2)考全級第二·· 想轉去邊d較好既學校~有咩好介紹??

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1)保良局第一張永慶中學{津貼男女校,校風好} 2)中華基督教會協和書院 {津貼男女校,校風好} 3)可立中學(嗇色園主辦) {津貼男女校,校風較上兩個差} 上邊刀系黃大仙區既band0ne英中 希望幫到你*38 本人認為1&2較佳 我諗你報[中華基督教會協和書院]好d, 除了我是在那裡讀外, 協和d教學方式同老師都好好, 而且佢係黃大仙最好嘅英中添 我今年中一, 本來諗住好難適應英文嘅中學生活, 但d教學方式同老師令我好快適應, 至於保良局第一張永慶中學, 我本人覺得不太好, 因為佢用傳統嘅教學方式, 好難適應 而且我好多係保一嘅同學都話保一唔好, 什至想轉校 如果你諗住讀協和, 你面試o個陣用同人傾計嘅心情就得, 唔好太緊張, 我o個陣就係因為用同人傾計嘅心情面試, 所以入咗, 注意一點, 面試o個陣唔好爭住表現, 會扣分的, 唔好唔出聲, 又係會扣分的-.-, +oil喔 希望明年可以在協和見到你=] 我覺得以你的成績,報band 2會好d 我有成30幾張獎狀加獎杯,年年考頭15名,操行A都唔收呀 (請別誤會我在曬命) 如果今年可以多D獎會好好多 要努力呀! 今年的評分準則是中、英、數三科, 其中一科差就玩完嫁啦!!!!!!!!!!!!!:63: 比D學校你睇睇,我話band2頭好呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 記住啦! ---------------------------------------------------- bAnD1中學: 1_保良局第一張永慶中學 - bAnD1頭-中 校風:好 {全黃大仙最好既英文中學`頭16名先有機會入到} 2_協和書院 - bAnD1 校風:好 3_德愛中學 - bAnD1中至尾 校風:好 {係女校} OK!!!!!:60: 4_聖母書院 - bAnD1尾-bAnD2頭 校風:算好的 {係女校} OK!!!!!:60: (GIRL) 5_可立中學 - bAnD1中-尾 校風:0kay吧{近年差了} {中一就可以出去食飯} OK!!!!!:60: :60: 6_德望學校 - bAnD1中-尾 校風:好 {女校!"係德愛中學既姊妹學校} OK!!!!!:60: bAnD2中學: 1_保良局何蔭棠中學 - bAnD2頭 {努力向bAnD1進發中} 校風:好 {全黃大仙最好既中文中學"!很難入的} OK!!!!!:60: 2_文理書院( 九龍 ) - bAnD2頭 校風:好 {全黃大仙第2好既中文中學"!算是很多人入的一間} OK!!!!!:60: 3_潔心林炳炎中學 - bAnD2 校風:0kay吧 OK!!!!! :75: 4_樂善堂余近卿中學 - bAnD2 校風:不詳 5_天主教伍華中學 - bAnD2中 校風:0kay吧 {男校} BOY!!!!!!:64: 6_佛教孔仙洲紀念中學 - bAnD2中 校風:不詳 7_香港神託會培敦中學 - bAnD2 校風:算好吧 8_聖文德書院 - bAnD2 校風:麻麻 bAnD3: 1_永光書院 - bAnD3 校風:0kay-麻麻 2_李求恩紀念中學 - bAnD3 校風:0kay {雖說是bAnD3"!但係啲女仔都唔係好差"!男仔就唔知啦} 3_樂善堂王仲銘中學 - bAnD3中-尾 校風:唔好 {打架打到上新聞"!搭車經過都會見到啲人係學校附近食煙/講粗口} 4_救世軍卜維廉中學 - bAnD3中-尾 校風:唔好 5_中華基督教會基協中學 - bAnD3中-尾 校風:0kay {呢間中學係我屋企附近"!不過都唔係成日見到啲學生"!有時見到啲學生都唔係好壞[可能只係我見到個啲唔壞"!唔代表全部既]} 6_中華基督教會扶輪中學 - bAnD3 校風:似乎唔係太好 ------------------------------------------------------------------- 面試要笑, 個人資料要整齊, 穿小學校服,千萬不要說謊呀! 人家問你有沒有看電視,你說間中有, 萬萬不要自信心爆彭,怕醜D好!!!!!!!!!!!!XD ------------------------------------------------------------------ 助人為快樂之本^^:71:

其他解答:

最佳個位唔識唔好嘈 , 協和鬼係最好的英, 保一先係lo ,有 10個6a 以上的尖子 , 你地協和呢, 人地話轉校, 鬼轉到保一同協和 , 你腦諗下啦, 唔係你讀就係最好, 我一d 都唔覺保荷難入 lo ,. 2010-10-10 11:36:22 補充: 保一唔好, ?? , 1猶7會有咁多叻人啊 ? 我唔覺得, 協和好好lo , d 校服 ....|||||1.聖母無玷聖心書院 2.官立中學 3.佛教善德英文中學 4.明愛聖若瑟中學 5.明愛聖若瑟中學 6.迦密愛禮信中學 7.中華基督教會全完中學 8.中華傳道會安柱中學 9.中華傳道會李賢堯紀念中學 10.中華基督教會燕京書院 11. 棉紡會中學 12.天主教母佑會蕭明中學 13.下葵涌官立中學 14.香港四邑商工總會陳南昌紀念中學 15.聖公會林護紀念中學|||||有很多例如: 明愛馬鞍山中學 中聖書院 香島中學 將軍澳香島中學等 2009-07-02 16:38:23 補充: 聖母無玷聖心書院 官立中學 佛教善德英文中學 明愛聖若瑟中學 明愛聖若瑟中學 迦密愛禮信中學 中華基督教會全完中學 中華傳道會安柱中學 中華傳道會李賢堯紀念中學 中華基督教會燕京書院 棉紡會中學 天主教母佑會蕭明中學 下葵涌官立中學 香港四邑商工總會陳南昌紀念中學 聖公會林護紀念中學
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()