close
標題:

有鴛鴦眼,,應否配戴眼鏡

發問:

我今年15碎,, 有鴛鴦眼問題,,左眼50,,右眼275 我配左眼鏡,,左0,右225 我聽人講話鴛鴦眼易有弱視,, 但又話戴得多會加深近視.. 咁到底唔戴唔好

最佳解答:

其實以長遠計最易出事就好似你呢隻兩眼唔同度數。首先,我先講下你嘅視力,你無講你係近視定遠視,所以我當你近視計,OD-2.75視力最多只有2成,OS-0.50呢隻好好多,視力可去到8成,咁即係話,如果你唔戴眼鏡,你睇野就只有左眼幫你。要知到我地睇野其實係兩隻眼同時進行,我地先可以去到最佳視力同最好嘅立體視覺,係你嘅情況因有隻左眼幫你,所以就算你唔用眼鏡睇野你嘅視力都應該有6至7成,就係咁,多數人都會以為自已無事而勿視左深度數果隻眼。你今年15歲,你嘅度數一定會再變,係你嘅情況,下次深度數多數會則係右面,當兩隻眼度數相差多過3佰度,兩隻眼會因為協調工能問題而今到右眼嘅接收工能变差,到時可能就算你再戴返眼鏡都唔可以提升返隻眼嘅視力,(我接觸過最差嘅情況係視力只得約2成)。戴眼鏡唔會令度數越戴越深,返而一過足度數嘅眼鏡再加正確嘅護眼先係最有效保持度數嘅方法。希望我幫到你啦

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

鴛鴦眼 遠視的話... 就多數有弱視的.. 同埋如果有弱視... 過左7歲都會醫唔番.. 你15歲了.... 有弱視的話都會醫唔番... 冇的話..就係冇.. 唔洗扣擔心... 眼鏡帶得多.. 唔會加深近視的... 可以放心帶... 但你兩隻眼差咁遠... 睇你個度數... 見倒視光師已經幫你將度數減低... 等你易D適應... 但係都可能要幾日先適應倒.. 如果有機會... 試下帶隱形眼鏡... 隱形眼鏡會易適應D.. 同埋睇野舒服D 咁到底唔戴唔好? 你要做D 精細作業既時候帶吧... 你平時唔洗成日帶住的... 睇電視, 睇戲, 睇書.. 用電腦.. 果陣帶吧
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()