標題:

寄食物去英國

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想寄食物去英國 是太陽餅 和 麻暑 和奶油餅 可以嗎? 然後我聽說在包裹外面要用紙寫明食物的內容 可以告訴我正確的格式嗎和程序嗎?

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 是太陽餅 和 麻暑 和奶油餅 可以嗎? >> 係可以的, 冇問題. 2) 然後我聽說在包裹外面要用紙寫明食物的內容 可以告訴我正確的格式嗎和程序嗎? >> 其實, 係唔需要好specific 既食物內容既.... 如果想post 呢一d 野去英國, 你可以去post office, 買一個multi pack 啦, 佢有5kg, 10kg 同20kg 分的.. 咁就睇下你, 想寄幾多過英國了, 揀好左個size, 就去pack 野啦, pack 完, 唔好超重, 即係5kg 既box 就唔好放多5kg... >> 之後就可以去post office了, 去weigh 個parcel 同埋填張申報表, 咁你就要話入面既係咩黎, 好似food, 日用品, 要填埋parcel 入面既野值幾多錢既... 之後, 就可以去counter, 俾錢, 就可以post 去英國了. ================================================ 小建議: >> 而家任何寄去英國既parcel, 好大機會都會被打開既, 咁佢地會depends你parcel 入面係d咩啦, 同埋值幾多錢, 而收你錢既.... 亦即係話, 係hk post 過去英國, 係hk 要俾, 係英國收parcel 都要俾既, 所以, 如果只係寄野食, 個人建議唔好了, 因為分分鐘, 係英國俾既"收parcel"錢, 仲貴過你入面既野食... 到時真係出china town 買好過了... >> 果時我朋友, 佢家人寄左好多野食俾佢, hk 既零食, 公仔面, 餅, 結果, 係英國, 俾左40gbp 先接到個parcel = =" 俾既錢仲貴過入面既野食= =" 所以如果自己可以帶到過去既, 就帶過去好了... >> 前幾日, 我自己都收到一個parcel, 入面只係衣服, 都俾左25 gbp =__=" 真係幾貴下的= =" 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

奶油餅未必得,因為乳製品(diary product)係唔可以入口英國架.|||||這裏可以幫到你 http://yahodnia.w13.dns-sky.com/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536|||||文怡: 1.妳可以到郵局買一個萬用郵包把太陽餅、麻薯餅和奶油餅放入投寄! 2.郵費最好到櫃位磅。 3.用包裹形式寄出。方便追查。 3.要穩陣可加13元寄掛號。 4.記得寫上回郵地址。 希望解答到妳
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()