close
標題:

固態硬碟比SATA II硬碟優劣?

發問:

固態硬碟比SATA II硬碟優劣? 固態硬碟比SATA II硬碟優劣? 固態硬碟比SATA II硬碟優劣? 固態硬碟比SATA II硬碟優劣? 兩者長短都廣下.. 例如 1.耐用,雙比之下耐唔耐用?? 2.價錢,固態硬碟一定貴啦..貴成點? 3.速到,固態硬碟一定快啦..快幾多? (用黎裝WINDOW係米會快好多,定無大分別) 4.新野,未來的SATA II硬碟我仲應該唔會有咩大改變 禁固態硬碟呢??等下會唔會完善好多呢? 5.6.7.8..... 你廣... 更新: 我自己覺得SSD價錢仍然高企,很難短時間普及,未來可能會有推出一D過渡性產品,如傳統磁碟+固態硬碟,以固態硬碟安裝系統,以傳統硬碟作儲存。 雙硬盤(ssd+hdd)我正想禁做..不過價錢太貴啦..so我會等下先..持d平d一定玩

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1. 傳統硬碟同SSD (MLC)耐用程度其實差不多,不過,由於SSD沒有機械和可動部份,令物理損壞的機會減至零。 2. SSD有分MLC同SLC,平時街賣民用大多數係MLC,MLC價錢已經大幅下降。以同樣250GB為例,傳統硬碟320GB=$32X (1GB=$1),SSD30GB=$740(1GB=$24),價錢差成20幾倍。SLC更加係天文數字,大多用於工業或軍事用途。 3. 如果計傳送檔案速度黎講,傳統硬碟平均只有4X-6X MB/s,而最廉價的SSD也有9X MB/s。用作安裝作業系統理論上係會快好多,開XP為例只需10秒。但初代SSD由於Random access資料表現強差人意,導致windows會load得慢甚至hang機,建議如要安裝作業系統,可以買標明作業系統優化既SSD,例如OCZ Vertex系列。 4. 我自己覺得SSD價錢仍然高企,很難短時間普及,未來可能會有推出一D過渡性產品,如傳統磁碟+固態硬碟,以固態硬碟安裝系統,以傳統硬碟作儲存。

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()