close
標題:

有冇人遇過呢種情況,有冇人可以幫我呀?唔該!!!!!!

發問:

我去提款機提款竟然失雲到晤記得拎錢就走,可能之前又要交d雜費單,搞到我亂晒vv 咁我轉頭去睇返,梗係比人拎左la,有冇人知道有冇方法拎返d錢呀???heip me!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我都曾經試過.........但要拎返d錢, 我唸.......無可能la~~ 因為係你自己既無心之失~~你都要負責任... 但如果你係唔試過唔心死既...你可以直接打去間bank都問下, 睇下佢有無方法幫到你。

其他解答:

do not give money~|||||如你後面沒人排隊,那麼d錢會在一定時間如5秒,10秒入返提款機. then,你可到銀行辦手續.可取回入户口 如給人挪了,就冇辦法|||||報警???? 不過,你都是好渺茫的了。 算吧。 誰教你這麽大頭蝦???|||||去報警 查下銀行記錄 提款機應該有閉路電視睇住|||||有cam架嘛 去報警同埋通知銀行.... 但係好似係無得拎番d錢... 除非捉到人|||||其實係冇辦法可以拎番d錢既... 就等於你係街度跌左錢, 有冇方法可以拎番一樣~
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()