close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇人知道...土瓜灣邊度有得買...黑糖醋糖?

發問:

有冇人知道...土瓜灣邊度有得買...黑糖醋糖? 係一種零食黎ga..' 2-3年之前朋友買過比我食... 但係我搵左好耐都搵唔到..邊度有... 只係知土瓜灣有...但係我朋友已經唔記得果地址係邊lu.. ><" 其實唔一定土瓜灣...如果有人知邊道有得買既....話聲我知呀'

最佳解答:

我係佐敦永安百貨公司地庫見過, 你可以打電話問吓. 我第一次食係係台灣, 所以可以留意下百貨公司及超市台灣食品節.

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()