close
標題:

想問葵青區有咩補習社好?讀梗中二

發問:

1)讀梗中二,想問葵青區有咩補習社好? 除左英皇 2)現代好唔好架? 3)我想補既科都幾多架, 最梗要想考反入精英班就得喇~! tHank屎 更新: P.S: 我本身既學校唔係Ben one 教既野比其他強校屎

最佳解答:

希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習. 葵青ok! 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士. 數理科.英語會考及高考A級. 現任英語及數理科教師.10多年補習經驗. 我誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門 或 補習班小組形式補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 查詢請致電6886 9468

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()