標題:

元朗區中學問題!!超急!!20分!!20分!!

發問:

急問!!: 天水圍官立中學.. 定東華三院盧幹庭紀念中學好?? 唔好同我講兩間幾唔多.. 我絕對有能力選擇lee兩間.. 我e家係到煩緊放邊個係第4or5... 我住係天水圍... 超熱愛打排球.. 想問問大家.. 正體黎講.. 邊間好d??? 請大家盡快回答!! 我想大家真係用自己的意見黎答law!! 最緊要千其唔好copy人地d野!!!!!!! 超急!! 20分!! thx!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我認為你應該選擇盧幹庭,因為盧幹庭的排球校隊可以算稱霸元朗區,而且經常都有好的戰績,在很多比賽中獲獎。 而且你說你絕對有能力選擇盧幹庭,証明你的成績都不錯,我相信你都知道盧幹庭出了不同學科領域的人才,例如數學方面﹑語文方面﹑體育方面等..... 天水圍官立中學..對你回家的路程可以會較方便,但你真正想讀好書,就一定要選擇盧幹庭! 希望你入到理想的中學!

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()