標題:

我d成績入到可風或廖寶珊嗎?

發問:

上學期全期 中:B+ 英:A- 數:B- 常:A- 操行:A BUT我第二次考試數學攞C+..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

可以 但只有50 50機會 暫時吾講廖寶珊 可風係出左名 荃灣區 第一 Band 0ne 學校 如果想入可風既話 要努力 同埋讀可風既話 壓力會比現家仲大 廖寶珊 反而機會大d 因為雖然吾係荃灣區第一Band 0ne 但係 都係荃灣區數一數二既名校 可風既話 中文最少要A- 數學都係A- 因為我之前補習有吾少 朋友係可風讀 佢地都話壓力太大 廖寶珊 雖然都係用英文 但係有好多朋友話 如果你有fd想讀Band one學校 我會建議讀廖寶 吾知幫吾幫到你=] 我之前係讀Band three學校 不過吾係想像中咁差 其實Band 1定2定3 都係學校姐 最緊要學到野 希望幫到你

其他解答:

如果是我,就會首選廖寶珊、次選可風,這樣較安全。而且壓力較少,一般人會感覺可風比較好,但廖寶珊都唔錯,只要係版主用心讀書問題不大。相信你倆間都己選擇了吧!以成積算,好似係上學期。如有不對.....請有心人指正。 P.S.倆間都有機會入選,如果首選廖寶珊機會較大!無論如何放經輕鬆啲啦,隨遇而安......。祝學業進步!加油!
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()