標題:

有人去過黎昌生獸醫表弟dr. david睇過嗎 ?? 急急急

發問:

我想問問有無人去過 (香港半山羅便臣道27E地下 - 黎昌生獸醫珍所既 dr. david醫生睇過), 姑娘話係黎昌生醫生既表弟, 如果有人去過請話俾我知佢好唔好?專業嗎?? 因為我有隻貓bb要打針, 又要絕育, 想搵個長期既獸醫睇佢, 但又唔知dr. david好唔好, or 係中環有無其他好好既獸醫推介, 價錢合理唔太貴, 請有心人幫幫手回答我, thanks!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

上環有間出名好,又有愛心既獸醫, dr.maggie 貓醫院http://www.9lives.com.hk , 得貓冇狗, 你可以考慮睇佢 booking 好full 下 要預早d book先有

其他解答:

The Ark Vet It is located in Sai Ying Pun, Third Street, 24 hours clinic The nurses and doctors there are so kind and love animals a lot My cat do all the things there and the charge is fair enough Doctor fee: $300 (not include the medicine and injection) Tel: 2562 9405|||||試下中央動物醫院 銅鑼灣 100 號 興發街地下 維多利亞公園 ~ 消防局對面 Dr. Liu Tel: 2508-1083 make an appointment 我、媽、姐三家人的貓及狗也看這個醫生的
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()