close
標題:

淘點合併貨件, 用咩速遞公司送到住宅好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

在淘點 系統合併貨物後,選擇TGX 精英速遞公司或雅瑪多宅急便公司及申通快遞派送 ... 想問有冇話邊個好啲 ? 邊間價錢均真服務良好? 有間免首重 , 有間按尺寸收錢,... 我都唔識比較 我住屯門區呀 , 唔想去旺角咁遠拎 ! 請你地打救我... THZ for yr opinion

最佳解答:

我有係開淘寶買野 我都有用淘點合併貨件 申通快遞服務態度唔係咁好 精英我冇用過 d人話好慢 態度一般 雅瑪多宅急便 服務態度良好 佢送貨前會係幾個鍾打比你 問你大約邊個時間有人係度 如果果日唔得佢會約第二日 我試過二日唔得 就再約 你住屯門區 應該係住宅區 佢係三個之中係最均真 你可以打收貨地址打屋企 直接送到 唔洗煩 佢會到之前打電話 有1-2個人跟車 叫你去樓下簽收 你如果返工返學可以叫佢晏d送

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()