close
標題:

本人想找屯門區皮膚病專科[我有濕疹]

發問:

本人想找屯門區皮膚病專科[我有濕疹] 我自細有濕疹非常勁,[我想知屯門區皮膚病專科有邊間好,要有地止,同價 錢!又或姐其它地區最好平D500樓下

最佳解答:

西藥本生係有毒素, 佢只會壓制你現在的毒素, 之後身體會產生另一種更勁的毒素, 而且食西藥, 身體會越來越差家~ 應該找營養師跟進身體~ 我知道有一間公司對醫治皮膚病好好家~ 佢主攻身體, eg. 糖尿病, 血壓高, 脂肪鋼, 皮膚病......等。 佢有專業的營養師每星期跟進你的身體, 佢採用中醫的方式, 以固本培原的方法幫你搞健康, 佢d產品好好家~ 係由加拿大入貨, 重持有HKFHA, 重係香港唯一一間持有CGMP的公司~ 我本人都係在這間公司搞身體, 都見過唔少成功的例子。 eg. 有個客人有頭皮屑, 重脫髮, 但我見住佢慢慢好, 生左好多頭髮, 重有光澤。 因為經常見到佢, 所以熟左, 我常日摸佢d頭髮, 超靚ar, 又柔軟, 真係睇唔出佢曾經脫過髮。 有個客人生牛皮屑, d皮重會脫下, 超嘔心, 佢老婆要同佢分開睡, 但佢去左這間公司搞身體後, 個病好左好多, 身體都健康左。 佢有好多糖尿病, 血壓高, 脂肪鋼, 皮膚病的病人, 現在佢地都好健康~ 其我初初都起曬剛 (因為我都比人騙), 但後來想, 反証之前都花左甘多錢, 又試過甘多野, 見這間公司口碑好;有信心補證, 就試埋這次, 點知得左ar~ ^.^ 勁開心ar~ 皮膚滑左, 黑眼圈細左, 血氣好左, 無便秘, 精神好左, 口氣都無埋, 健康曬~ 如果各位有興趣, 可以e-mail比我, milk880916@yahoo.com.hk

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

濕疹,以我過往經驗是用一隻叫"有機處子椰青油",此油具有殺滅真菌、細菌、病毒之效,亦可以完全醫治: 濕疹,主婦手,香港腳等。只需早晚搽一次,大約一至兩個月便治。同時此油亦可改善消化不良、暢通腸道,排走宿便功效。 如果你有任何查詢,可以直接詢問,希望幫到你。 2007-11-05 15:53:48 補充: 我係整全結構治療師
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()