close
標題:

升中學ge野..@@(元朗區)

發問:

我想問我細佬升中..佢係鐘聲度讀ge..平分73.幾.有咩bang1尾bang2頭ge中學.. 仲有入ge機會好大ge....詳細d 急用啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雖然你細佬係讀鐘聲,但係但成績真係馬馬,好勉強!可能會入唔到bang1尾bang2頭ge中學,我建議你不如試下Band2ge學校啦!不過,既然你問到,我都會答ge。 bang1尾bang2頭ge:(我建議) 1.天水圍官立中學(無意建) 2.中華基督教會基元中學(你細佬依家既成績未必入到,但可一試) 3.博愛醫院鄧佩瓊紀念中學(唔錯,都可以試下,但未必一定入到) 4.伊利沙伯中學舊生會中學(唔好排第一志願) 5.香港管理專業協會羅桂祥中學(黎間學校係天水圍都算唔錯,因為天水圍好多Band3,可以試下) 我建議可以試既Band2學校: 1.元朗公立中學校友會鄧兆棠中學(黎間學校係天水圍既Band入邊算唔錯) 2.東華三院盧幹庭中學(Band1尾既) 3.中文大學校友會聯會張宣昌中學(設備唔錯,近年成績有好轉) 希望我既意見可以幫到你! 知識+朋友請勿抄錄答案,否則我會檢舉,後果自付!!!

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()