標題:

謝安琪的歌

發問:

有冇人有聽謝安琪d歌?? 如果你聽過,有冇認真好聽既歌好介紹? 我聽過謝安琪的後窗知己同滄海遺珠,超級好聽,聽起上黎好有feel@@ 不過亦聽過臭男人同姿色份子,歌曲冇上面個2首好聽 你地認為呢? 更新: re:fei fei 我好同意你既講法 佢聲線真係好掂!!好過其他新人好多!!

最佳解答:

我個人鐘意 跟我走* 菲情歌* 愁人節* 亡命之徒* 我愛茶餐廳* 後窗知己* 滄海遺珠*

其他解答:

I think all of her songs are very good, her vioce is so special....|||||i think her voice is verg good (compare with the other new singer).|||||我都覺得滄海遺好好聽,姿色份子都好聽ar~~ 我愛茶餐廳d歌詞都好正=]|||||愁人節都ok嫁@@" 可以聽下~~ 我覺得滄海遺珠好聽d....(個人意見)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()