標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

杰或養鼠經驗久的人請進 問一些鼠糧的問題

發問:

請問買鼠糧時除了定住包糧看有沒有蟲還要注意D咩? 可以把鼠糧放雪櫃嗎(非冰格) 仲有得閒拿鼠糧比太陽 曬下可以防止有谷牛或蟲嗎? 衰然鼠係食蟲 但係我想 盡量比佢地食好小小.... 一星期前買了隻2月大左右的男熊仔鼠 如果唔注意清潔 真系好臭=.= 比我買之前想像中仲臭 而且比我買之前想像中 的膽小 更加膽小

最佳解答:

A.預防鼠糧有虫既方法:1)買糧既時候睇下鼠糧有冇過期 2)有d糧會冇有效日期,又或有d鼠店會特地搵野貼住個日期,咁就要更小心留意包糧有冇問題 3)買糧既時候要仔細觀察,定住包糧(睇到既位置),睇下有冇問題同有冇野郁(定實先睇到有冇野郁) 4)買細包既糧,咁就唔洗開左口之後放咁耐,減低糧食出現問題既機會. 5)買左包糧返唻之後,要放在陰涼處 6)開左包糧之後最好放入密實袋,要成袋放入密實盒 出現寄生物既主要原因: 1)朝濕,熱都會,所以夏天既時候,鼠糧係特別易出現,夏天時要更加小心 2)食物過期 3)糧食唔夠密封or運送時穿左 B.我就唔會將鼠糧放入雪櫃,始終雪櫃係放人既食物,放埋其實動物既糧入去我自己會覺得唔夠衛生,最初處理時會小心翼翼,但慢慢懶左既時候就怕會處理得唔好,加上鼠鼠並冇食開凍既食物,雪凍左既糧覺得較易令鼠鼠唔舒服 曬下d糧就冇咩問題既,但自從我用左A項既方法,都未試過D糧有變質既問題 C.熊仔鼠地盆心態重,又較大隻,係會比較臭,而男鼠會比女鼠更臭,仲愈大愈臭,加上天熱,一定要勤加清理,我屋企隻都係男熊仔鼠,每天最少會同佢有15分鐘既接觸清理同檢查,都唔會話好臭 鼠鼠臭可留意以下既事: 1)一籠一鼠,同時唔好急住同鼠鼠熟,減少鼠鼠要霸地盆而發出氣味既機會 2)每日都同鼠鼠打掃一下佢訓同埋排泄既地方 3)洗多d籠,可用牙膏or小動物專用消毒劑去清理,當然係一定要清得好好,唔會留返d在籠 4)用沖涼粉定期同鼠鼠沖涼,一星期一次,太熱時最多兩次 5)唔好以為用左d有香味既木糠or沖涼粉就會冇咁臭,因為d味加埋鼠鼠既排泄物係會好臭既,而且呢類身品可能會令鼠鼠敏感,嚴重既過敏會令鼠鼠死亡 6)可以放d檸檬之類天然既吸味物品在籠邊,但記緊一定要肯定鼠鼠唔會有機會走先得,唔係俾鼠鼠食到就大件事 7)俾鼠鼠用鼠廁所,減少排泄物周圍都係,熊仔鼠我養既隻隻唔洗教都識用(最初未習慣就未必會馬上用),真係唔識既話,教鼠鼠用廁所留意事項如下: a)將鼠廁所既廁所沙加多,等鼠鼠排泄前有足夠既沙俾佢抓下先再去,大約厚0.5cm厚左右啦 b)唔係換木糠先將鼠鼠既排泄物先放落鼠廁所,平日得閒就執d落去,最好日日打掃下佢房,就將房既排泄物部份放入鼠廁所中 房既味同埋排泄物都比較多,用呢d會好d c)未學識時勤力d去清理廁所外既排泄物,一來衛生d,冇咁易令鼠鼠有皮膚病,二來令鼠鼠慢慢習慣鼠廁所先有排泄物 d)俾d耐性去教鼠鼠,佢本身唔慣既時候,係需要好長時間先會學識,但有時隻隻鼠性格唔同,佢本性係唔鍾意用廁所係好難學得識,正如人本身係好亂,要糾正成整齊都唔容易呢! D.熊仔鼠係好細膽,所以只要肯用心慢慢唻,熟左之後係十分溫馴,我熱愛熊仔鼠,養好多隻咁耐都未試過俾熊仔鼠咬 新買鼠應該俾佢靜兩日之後再慢慢同佢熟,而家如果鼠鼠好驚你咁,就可以再俾佢靜多兩日,再試呢個方法慢慢同鼠鼠建立關係,唔好太心急,唔係反而對鼠鼠唔好:(耐左都同鼠鼠唔熟,都可以試下做) a)你可以隔住個籠叫多d佢,在籠邊拎d野食引佢埋唻(主要係想有食物袋既聲音俾佢聽到),隔住個籠俾野食唔會咬到你,唔洗擔心;唔一定要拎零食引佢,拎主糧入面既野食都ok架啦,唔食零食會健康d.日日叫佢都有野食既話,佢好快就會記得你把聲or裝食物既袋既聲音,我覺得鼠鼠認食物袋既聲比較快. b)等到你地熟d,做到你一行過佢就行埋唻or冇咁驚你,之後你可以試下伸隻手入籠隻俾野佢食 c)再熟d再試下俾野佢食既摸下佢頭or身 d)佢都唔抗拒之後,可將食物放在手心,等佢行上唻食,慢慢佢會習慣左你既手 e)再熟d就可以抱佢,抱既時候唔好忽然由頭or從後抱起佢,咁會令鼠鼠以為有敵人攻擊,最好慢慢叫住佢先抱佢,如果抱唔到,可以用乾淨既杯唻俾佢上去咁樣抱

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食推薦 的頭像
    香港美食推薦

    香港美食推薦

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()