close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有個問題想問...關於jj

發問:

我今年13 割左包皮... 割左包皮會唔會令龜頭敏感度解低? d同學話摸個陣好正....但係我又唔多覺- - 我自慰個陣個皮好似唔夠長咁...上唔到去龜頭... 點算好? 更新: 我未舉就6-7cm.....舉左就10cm到....點解咁細條?

最佳解答:

割包皮,是為了衛生~ 因為有D人,唔會經常將包皮反出黎清洗,所以先要割包皮~ 割左包皮會唔會令龜頭敏感度解低? 不會的,但你割左包皮一來會覺得痛,二來開始會唔習慣~ 總係會覺得好痕.. 自慰果陣覺得唔夠長既話,可以去搵醫生幫你打一支陰莖增長針,,問題就解決 P.S. 割左包皮條jj會長D,因為無左包皮,龜頭會發展得好D 希望幫到你 =D

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()