標題:

我在茶餐廳品嘗到愛

發問:

我想問下關於-------我在茶餐廳品嘗到愛 這本書的內容及讀後感 急用!~ 唔該.....

最佳解答:

呵呵~你係咪要寫中學既閱讀報告呀? 你讀邊間架? 嗯...講番正題先~ 我在茶餐廳品嘗到愛呢本書係講以前香港人係茶餐廳入面, 體會同感受到既野。 話以前d香港人好窮, 可以去下茶餐廳食一份全餐已經係好好既事, 好似仲話話有一d仲係幾個人分食一個餐, 所以話以前可以去一次茶餐廳已經係一件好幸福既事... 至於讀後感我諗我幫唔到你啦, 因為我間中學都有叫我地係暑假睇書, 列左一張書單出尼, 我在茶餐廳品嘗到愛係咁多本書中既其中一本, 但我冇睇,不過我媽咪睇過, 所以對d內容都知少少。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()