標題:

葵涌或荃灣區樓盤建議

發問:

本人有興趣於葵涌或荃灣區購買一個2房單位,因為我女朋友住葵盛,想結婚後住近d/方便返佢屋企不過葵涌或荃灣區單位好多,花多眼亂. 我睇過附近的月海灣實用率低:愉景新城,佢位置好,不過三角聽就差d; 翠豐台新d,但又無咁方便,請問如果250萬左右,葵涌或荃灣區樓盤有無好建議呢???thx!!! ps其實我都睇過美孚,其實幾好不過就舊dd.

最佳解答:

我建議如下: 1) 愉景新城, 優點是近地鐵站, 樓齡新, 實用率亦不錯. 雖然鑽石 形廰. 如設計得好, 亦很雅致. 2) 麗城花園, 優點是實用率真的十分高, 668呎己有三房. 而且很 見用. 有邨巴往來地鐵站. 雖然樓齡高, 但勝在實用. 希望我的建議能幫到你.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

爵悅庭 非常好, 只有 3-4年樓新地樓屋內設備齊全不用裝修也可住人, 酒店式管理非常新, 會所超豪滿意! 加上近如心廣場 / 萬景豐, 2-3年內的升值能力非常可覲; 找地產看一下冇防! 包你及女朋友鐘意! 愉景新城 12年樓太舊, 買左都要花錢裝修! 別買超過5年樓, 要修補!|||||請問爵悅庭果邊近工廠會唔會好大塵呢 ?? thx!!|||||爵悅庭 (新地) 立坊(南豐) 樂悠居(華置) 三個都好新 係楊屋道 OR 名逸居(恆隆) 悅來旁邊 都好新下 PS : I live in 爵悅庭 ^.^ 2009-05-18 23:38:39 補充: 爵悅庭 Club House very good So Good ! ! ! 2009-05-18 23:44:53 補充: They are all in 荃灣區
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()