標題:

BB面長粒粒點算好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

BB (9個月大) 面上長了很多粒粒, 好似酒米, 是否需見醫生, 點算好?

最佳解答:

可能是熱氣,你有無比開奶茶BB飲呀??你可帶BB返健康院問問護士或看看醫生,比較安心D囉

其他解答:

最近係唔係換咗奶粉...or 你bb飲水量是否足夠....都可能會導致有粒粒....試吓用清水同bb洗面...但唔好亂查藥膏,因為對bb的皮膚會造成捐傷....我介紹一支好野比你...都唔錯.因為係無藥性..蚊釘.蟲蛟,刀傷都可以用...如果bb有濕疹都可以有幫助...我全家的好幫手...我bb一歲多.試過撞到隻眼角腫咗,搽咗兩日就好番晒.... 你可以去以下的網站看看 http://buy.ecjob.biz/product_info.php?cPath=2_19&products_id=22 如果你有需要我介紹我的營養教練比你識: 香港電話(852)8197 1024 或澳門電話 (853) 66888342 Lily Chao MSN: chao_lai_lei@yahoo.com.hk|||||我個BB依家9個幾月大,佢初出生幾日後就開始出粒粒,有時仲好似有"朧"tim...好醜怪,有時又好多. 試過問健康院,D姑娘唔答,佢話佢地唔係醫生,去睇一個醫生佢話唔洗理,但好似越來越多....之後再睇第二個醫生,佢話唔可以唔理,就開左D藥膏,同埋要多D洗面仲有唔好多暖或熱水洗面,要用冷水(不是冰水)煲過的...仲要勤D幫佢搽面仔(用水份Lotion) for baby. 之後就好左好多....直到大約7個月就冇再出,醫生話唔可以唔理佢,如果唔係會有"巴痕"....|||||我個bb間唔中都有幾粒好似酒米o既物體o係面上,但我無理佢,過一排就唔見. 你要時常可以用乾淨o既濕毛巾同佢抹下面.如果你發現好耐都仲未消失就最好睇下醫生.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()