標題:

好中學.*屯門區*

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

因為我地老師要我地暑假搵十幾間自己仲意ge中學. 其實我本人無咩所謂.但係我又唔知係邊到搵. 我成績一向都係5-10名之間.但係第一次報分試衰左.到左第9名. 所以麻煩你地幫我講下一d校風唔錯 *要band2頭-band2中ge學校. 要*屯門區*ge 請比約20間到我(! thx.

最佳解答:

樓主你好! 好中學.*屯門區*... 推介以下幾間: 天主教崇德英文書院 香港九龍塘基督教中華宣道會陳瑞芝紀念中學 妙法寺劉金龍中學 馬錦明慈善基金馬可賓紀念中學 陳瑞芝, 個人覺得唔錯. 成績應該未係top, 但係冇咩大缺點. 至於梁銶鋸, 聽d讀緊既fd講, 入面好兩極化, 一批讀書好勁, 一批搞事群黑社會. 呂祥光最好唔好揀呢間...換左校長差好多~~同佢d英文教學好差 辛亥年...D MISS 呀SIR好偏幫,設施又舊~ 百週年各樣都ok,梁球居會比較囂,劉金龍部份較純 百周年同梁球琚都很不錯, 屯官同南屯官都ok..上述其中一間學校, 一樣有壞份子, 一樣有人唔讀書, 仲記得試過學校參加賣旗活動, 有人偷旗袋的錢要報警添...所以即使好學校都無可能100%好學生. 讀書方面, 百周年同梁球琚都較"谷"... 陳瑞芝 - 學生都好友善, 比較文靜。 屯官 - 學生有禮貌, 搭車見到同學間傾計係好正經, 斯文。 百周年李兆忠 - 同學間傾計都串串貢, 談話內容都多數只係功課, 好緊張咁。 劉金龍 - 學生都係斯文有禮, 不過同學間都係好多野講。 希望幫到你!

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()