close
標題:

小時裝店想自己整個access 有冇人幫我我呢 ?

發問:

本人開時裝店的, 想自己整個access 管理存貨, 客戶資料, 銷售, 印barcode, 我只知皮毛, 應該點開始好呢 , 請高手教路。 最大問題係, 整輸入產品資料表時, 每件衫款有不同碼數, 每個碼數有不同件數,應該點輸入呢 ? 咁整產品表單時, 又點輸入呢 ? 因小本經營, 不打算在出面買系統, 想自己攪個access試下, 請高手教路 !

最佳解答:

唔洗學la. 我介紹你一個軟件. 佢仲要係free 香港人整.叫 One Pos. 缺點 1) 慢 2)要windows 3)print野出黎會寫佢公司名 但初初開店.不如試下黎個 仲有呀 access 好out. 而且 access 要畀licence 錢 itking

其他解答:

支持學習ACCESS,ACCESS完全可以滿足你要求 我可以提點下你,但無法在此用回答方式來教你,你可發EMAIL來,講你詳細要求,睇下幫幫到你。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()