close
標題:

淘寶網買野1問 !想問下點樣起淘寶網買野同比錢.其他野.等等

發問:

我想問呢`點樣起淘寶網到買野? 我起淘寶網同支付寶都註冊左.. 但系我未開戶口. 如果匯豐系咪用吾到?系咪1定要中國銀行先得嫁? 同埋運費系點計?計重量? 郵政偏碼系咪姐系郵政局個號碼? 我諗住買d平既野.[冇牌子果d] 會吾會又比人呃嫁? 如果訂左貨.系點樣比錢起個淘寶網到呢? 佢貨到系點樣寄比我.? 我吾需要人代訂-vv- 搵人教下我點買-00-最好留Msn比我.. 吾該哂!;D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我想問呢`點樣起淘寶網到買野? 先註冊成為淘寶網會員,登入後選好想購買的物品,用阿里旺旺先與賣家聯絡物品詳細資料,運費多少及可否發往香港等等。取得共識後拍下該物品,待賣家修改運費等(如需要),支付寶付款給賣家,等待收貨,收貨後如無問題,確認收貨,給對方評分,完成交易。 如果匯豐系咪用吾到?系咪1定要中國銀行先得嫁? 香港任何銀行戶口都不能支援支付寶的,只有國內的主要銀行戶口才可以,另外,香港部份銀行的VISA信用卡亦支援支付寶付款,如匯豐、渣打、恆生、中銀等,但必需先辦妥信用卡驗証。 同埋運費系點計?計重量? 絕大多數賣家都是以重量計算,如順豐速遞首KG收30元人民幣,其後12元/KG。但有部份賣家有自己的計算方式,最好先與賣家商議及取得協議後,才拍下物品,免拍後起爭拗。 郵政偏碼系咪姐系郵政局個號碼? 香港是沒有郵政編碼的。 我諗住買d平既野.[冇牌子果d] 會吾會又比人呃嫁? 會否被騙很難說,可以話淘寶網很多都是假冒商品,自行決定購買與否,可選擇些有較高評分的賣家交易。 如果訂左貨.系點樣比錢起個淘寶網到呢? 淘寶購物後,一定要使用支付寶付款,不則你會損失所有保障的機會,如賣家收錢不發貨退款保障等。 佢貨到系點樣寄比我.? 通常是用速遞發往香港,首選當然是順豐速運,快捷服務較好,首KG30元人民幣,續重12元/KG。速遞是上門派送,除不屬於派送範圍地區外,港九市區及新界部份工商業區都會派送。

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()