標題:

關於qq黃鉆...20點!!

發問:

幫幫手呀!我想問下「qq黃鉆」係咩?佢地話可以免費整規自己個Blog,但係好似要比錢......價錢方面點樣?幫幫忙呀!!! 我想問下佢地嘅收費係咪每月會自動提交?定係要自己每月再申請一次?佢為期幾久?如果係無嘅話,咪要一直keep 著pay? 我想知道我比$12的話,佢係咪只會幫你開通一個月,再下一個月就會回復正常?如果我想長其開著,係要每月自己上網pay一次,還是佢會自動幫你比錢(即係佢會自動扣你電話的錢!)移動手機和聯通手機又係咩?唔該幫幫手呀!!!!!!!!!! ... 顯示更多 幫幫手呀!我想問下「qq黃鉆」係咩? 佢地話可以免費整規自己個Blog,但係好似要比錢...... 價錢方面點樣?幫幫忙呀!!! 我想問下佢地嘅收費係咪每月會自動提交?定係要自己每月再申請一次? 佢為期幾久?如果係無嘅話,咪要一直keep 著pay? 我想知道我比$12的話,佢係咪只會幫你開通一個月,再下一個月就會回復正常? 如果我想長其開著,係要每月自己上網pay一次,還是佢會自動幫你比錢(即係佢會自動扣你電話的錢!) 移動手機和聯通手機又係咩? 唔該幫幫手呀!!!!!!!!!! 還有一些question: 1.我想問下香港人可以點申請黃鉆? 2.我可唔可以唔增值同續會,只係玩黃鉆一個月? 3.我申請黃鉆時係咪只比$12,我見佢好似要比申請費同埋另外一D費用? 4.如果我玩黃鉆一個月之後唔增值同續會,係咪只會冇得做黃鉆貴族,唔 會追究任何法律責任? 5.做左qq黃鉆貴族後,係咪所有野都免費? 需然問題好多,但我真係想知道答案啊!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

QQ黃鑽係要錢ga! 月費係一個月10蚊人民幣。如果你想長期有黃鑽就要長期俾錢! qq空間即係同blog 黃鑽用來裝扮空間是幾靚,仲有好多特權,你可以睇下呢個網址:http://imgcache.qq.com/qzone/mall/v3/vip/portal/index.htm 呢度有詳細介紹黃鑽。 黃鑽係每個月計,你俾幾錢就用幾耐,唔俾錢就無得用! 1,申請黃鑽係要錢,一個月10蚊人民幣! 2,黃鑽你想用幾耐都得,一個月都唔緊要! 3,如果你凈係要開通黃鑽,就只要10蚊人民幣,唔需其它支出! 4,月費用完,如果唔繼續續費黃鑽,就會被取消黃鑽資格! 5,黃鑽d野係唔係全部免費,係要睇你黃鑽lv,lv越高,就越多免費!一般到lv3都好多免費啦! 如果你想知更多關於黃鑽問題,或者想開通黃鑽,你可以搵qq:24742307 傾傾! 2009-02-05 21:47:04 補充: 最重要條件係,你要有qq帳號先有得用qq空間!

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()