標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

poss.dd

發問:

上星期係朋友屋企打麻雀(有8個人),途中突然有差人爆門,係屋主個間房度搵到10.3克k仔, 結果全部人比差人拉哂,但係個屋主認哂d k係佢自己既.因為個屋主有噹噹係身,所以唔比保釋,其他人就落完口供,就以1000元保釋左出黎(包括我). 想問下咁既情況我會唔會比人告.我冇店過果d k. 更新: 落口供是我7個唔關事既朋友一齊係落, 屋主就份開落.d呀sir落口供果時其實都冇問過我地野(當然除左個人資料), 其他野都係佢地自己寫,之後比我睇完驗名就算數,口供大概都係講我地幾個打麻雀,問我有冇見到有人食d.d.,答:廰就唔見,但房就唔知, 份口供好簡單,只有4條問題.我睇過d問題都冇咩問題後就驗名囉. 每個人都有番屋企搜查,但都查唔到野.d呀sir上到屋企都係咁倚睇左睇,都冇捜過. 保釋後佢地連口供COPY都冇留比我地..(基本上7個人做既程序都係咁上下)

最佳解答:

应该唔会,因为屋主已经认佐D K系距自己啦! D警察拉你地,因为你地系现场,必须带你地一齐返去协助调查架! 你地落完口供,保释佐,之后都会返去警局报到架嘛!只要查清楚真系唔关你地事,个1000元保释金应该会退返俾你架! 放心啦,无事架! 2008-10-26 21:52:09 補充: 甘你就更加可以放心啦!因为屋主认佐D K仔系距架!其实D警察都已经信晒,但因为要循例做返D也,所以要帮你地落份简单既口供。但照你讲既程序,我比捻既仲简单~既然警察只系要你地一齐落口供,仲无俾返份COPY你地,上到你地屋企搜,都系好求其,即系话只系屋主有事,你地一定应该无事咯~!!

其他解答:

您信我用這方法可以幫助您解決身體問題, 碧咸球隊都是用它. 你係咪想型d, fit d又健康d? 我個女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善鼻敏感, 流鼻血, 靚咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我做文職, 133磅, 160CM , 用咗簡單又健康既方法! 我用左4個月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前! 網站可以增肥, 減肥, 改善身形, 健康, 體重控制, 美容護膚, http://www.healthcometrue.com/life [[有營養顧問免費跟進^^ ]] TEL: 93227176 阿紅
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()