close
標題:

數碼相機的相片傳送到電腦...

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我家姐俾左部數碼相機我,但係佢唔見左可以將d相整落部電腦條線,我知可以將將卡咁插落部電腦,唔駛用線,但係插卡果個位已經po哂塵,入面都有,抹唔到,我聽家姐講,可以另外買條線都得,咁邊度有得買a,賣攝影器材果d舖頭定係百老匯and豐澤果d a? Thanks... 更新: 仲有a,,,好似可以用讀卡器,將張卡插落去,,,整落部電腦,,,一樣都得,,,咁買邊種讀卡器a? 我果個卡係sd memory card,,,咁商務印書館有冇得買架?

最佳解答:

買攝影器材既地方反而小有就咁一條相機連接相機同電腦的USB線賣. 你可以去電腦商場搵,不過有啲相機既接頭比較奇怪,比較難搵.你唔知點講最好帶埋部相機去. 另一種方法就係買個card reader,即係讀卡器.電腦商場一定有得賣,多合一的通常都係百零蚊,單讀SD card既幾十蚊都有. 其實我建議買card reader好過買線,有啲相機好奇怪,用USB線連接電腦會需要用跟機軟件先過到相.用card reader就冇呢個問題,如果你係用Windows XP或者Vista,一插落去就認到,唔駛軟件.

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()