close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

女仔買手提電腦~~~

發問:

我對電腦唔係好識~~~ 最近見到2款電腦都幾靚~~ 面積細....都係$4000 hp mini 1000同埋Asus Eee 1000h~~~ 我會同黎上下網,,,玩msn,,youtue睇下野~~~ 如果同黎做以上既野...邊款會快d? 同埋呢2款電腦會唔會好易壞?同埋好慢~~ thank you^^

最佳解答:

我去左樓下d 蚊型電腦鋪買電腦... 買左之後才發覺 , 比人呃左 , 買貴左又買差左 !!! 買完之後 d 人個面口 = 反轉豬肚 !!!! 我發誓唔會去蚊型電腦鋪買電腦 !!!!!!!!!! 我都係女仔, 我唔想你比人呃囉

其他解答:

我剛剛買了一部, 非常好用, 好輕, 開機同其他處理都好快, 不過行高清video就會慢. 你買部wireless router 大約200幾元就可以部notebook無線上網了, 十分方便!|||||我想你去百老滙和豐澤這些店舖買手提電腦會好些.而這二款電腦的資料和規格,我就會提議你去拿些相關的單張去比較了.如果你覺得記憶體不夠怕load 作業系統很慢的話,你可以問職員可不可以加大記憶體到手提電腦的.
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()