close
標題:

邊到有aa cup ge bra買?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人係aa cup ge... 我知aa cup好難買bra... 我本身係住元朗.... 我想知邊到有aa cup ge bra買? 一定要確實知道果間野真係有得買先得 最好講埋大約幾多錢錢 我想買250元左右的 同埋我今年17碎喇... 個波真係好細...有咩方法可以大D? 我驚比人笑

最佳解答:

EASY SHOP 有AA cup賣.. 新界區實有分店-3- 幾錢我就真係唔知.. 冇著開 但1定250蚊樓下! 大D GE.. 1) 食野方面 -> 奶, 魚, 雞腳 戈D都幾好.. 有味野叫酒釀蛋 , 聽過未? 我未TRY過-.- 但聽講有用 YAHOO其求SEARCH就有.. 2) 擴胸運動 3) 橋型BRA + 胸托戈D, 真係幾有用的.. 可以將你D 鬼鼠玉PUSH番岩位 豐胸同時減手+背:) ** 千其唔好上網BID 多數唔岩SIZE/ 冇用的 專門店買會好當然價錢就-3-.. 300蚊1個左右._. <-SATAMI 價<-間野幾好的 EASYSHOP未買過-0- 唔知..

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()