close
標題:

(20分)卡巴拉島好玩d orLOVEBOX好玩d !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

發問:

卡巴拉島好玩d orLOVEBOX好玩d???請比埋個人意見 thx~~~~~~~~~~~€

最佳解答:

我兩個都玩過,戀愛盒子好玩d。 唔知係咪果度多同學d,所以覺得好玩。 不過如果係咁,勁舞團都好好玩嫁。

其他解答:

卡巴拉島!!我now都有玩,but有d人話好白痴,我5係好同意,我就話卡巴拉島好玩,你可以兩個都玩,咁咪知lor|||||其實我個人認為卡巴拉島會好過LOVEBOX的.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()